Keresés a blogban

Milliomos lettem!

1 ooo ooo

Négy év blogolás, közel 500 bejegyzés után eljött az a pillanat, mikor a látogatásokat számláló mutató átfordult az 1.000.000-s számra. 
Milliomos lettem. Ezt megünnepelendő, szeretném az olvasóimat valamivel megajándékozni, így akik ehhez a poszthoz hozzászólnak és jelzik részvételi szándékukat, vagy a blog facebook-oldalán a poszt hivatkozását "lájkolják", azok közül megpróbálok valamilyen igazságos módon - ezt még ki kell gondolnom - kisorsolni két embert, akiket párjukkal vagy házastársukkal együtt, meghívok hozzám egy kellemes kerti sütögetésre. A sorsolást hétfőn délután tartom, addig még lehet "jelentkezni"  


29 megjegyzés:

  1. Gratulla! És természtesen lájk. Meg világbéke :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok kedves Toma! Szeretem a receptjeidet!

    VálaszTörlés
  3. ÉvaPécs11:46

    Gratulálok! Nagyon szimpatikusan dolgoztál meg érte!
    A sorsoláson is szívesen részt vennék!

    VálaszTörlés
  4. Ha itt is lájkolok, több esélyem van? :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Kerti sütésre felkészültem :)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm!:)

    lorien@, téged diszkvalifikállak, mert bármikor jöhetsz hozzám sütögetni:))

    chilli@, még az is lehet, ha elnézem és kétszer kerülsz a "kalapba" :)

    VálaszTörlés
  7. Toma, gratula!
    Közel lakunk, hamar odaérünk, csak úgy mondom :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, és szívesen utaznék a két kiskorúval, vagy anélkül -
    a garantáltan finom falatokért pár száz kilométert...
    A képeidet is szeretném egyszer személyesen megnézni, már rég óta motoszkál a fejemben, de hátha egyszer nekem kedvez a szerencse és két "legyet ütünk" egy csapásra...
    :)))

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok! És bizony nekem is nagyobb kedvem lenne sütögetésre menni hozzád, mint bármelyik Michellin csillagos étteremben eszegetni.

    Ági

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok az első milliódhoz!

    :-))

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok! Továbbra is a te blogod a kedvenc receptgyűjteményem, ha ötletre vagy új receptekre van szükségem, mindig itt nézek körül először. Úgyhogy csak így tovább! :-)

    VálaszTörlés
  12. Névtelen15:14

    Gratulálok az első milliódhoz! Én bizony szívesen mennék hozzád sütögetni, bármily messze vagy! a játékra jelemtkezem! :))

    VálaszTörlés
  13. Jaj, azt mondják az "okosak", hogy csak az első millió megszerzése nehéz, a többi jön magától...
    :D

    VálaszTörlés
  14. Gratula. Mennénk.

    VálaszTörlés
  15. PiperPerabo10:33

    Tetszik amit csinálsz.
    Szinte mindennap itt vagyok. Mert érdemes.
    Nagy nagy grat!!

    VálaszTörlés
  16. PiperPerabo10:44

    Ma például ismét a házi májkrémet kerestem elő.
    Készítem is ezerrel..))
    Persze számomra még mindig a túrós-ananászos rétes a király.
    Hajrá Toma!

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok! :-)
    nagyon hatásvadász lett...az első sor után már a frászt kaptam, hogy meguntad és abbahagyod :-D

    VálaszTörlés
  18. gratula, csak az első milliót nehéz megszerezni:)

    VálaszTörlés
  19. Gratula, sok finomat főztem a "soha el nem készülő szakácskönyvből"!

    VálaszTörlés
  20. gratulálok! így folytatva hamar meglesz a második millió is.

    VálaszTörlés
  21. Gratulalunk! Jonnenk szivesen, hozunk Bordeaux-i bort is a sutogeteshez.

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok!!! Hiába na, véletlenek nincsenek. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok! :-) Fantasztikusak a receptek! :-)

    VálaszTörlés
  24. Én is gratulálok!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  25. Sokat főztem tőled, úgyhogy nagylájk!!!Szerintem nem "fenyeget" az hogy nyerjek...(ha megis sikerülne, akkor lehet az, hogy a kerti sütögetéses meghívómat átadjam a kislányomnak? Mert innen Angliából nem hiszem hogy át tudunk ugrani. Továbbra is főzz ilyen jóókat... (Puskás család külhonból)

    VálaszTörlés
  26. Andrass917:45

    Jok a receptjeid, bar gyakran vitatkoznek veled. Annyit viszont mar megtanultam, hogy ahany haz annyi szokas, igy inkabb kiprobalgatom oket. Gratulalok a nepszerusegedhez, megerdemled!

    (Engem nem kell a kalapba tenni - ez csak ugy magatol jott ;)

    VálaszTörlés
  27. nyuszómuszó8:43

    Júúúj, énisénisénis!!!! XD

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!