Keresés a blogban

Pay it forward! - Már nálam is...!

Én is feliratkoztam a fakanál által indított lavinára, hogy ezzel a képzavarral éljek. Én Millietől kapok ajándékot. (amire nagyon kiváncsi vagyok:))
Így hát én is feltettem ezt a posztot, aminek kommentjeiben lehet jelentkezni az én "kézzel készült" ajándékaimért, ami, előre elárulom, nem gaszto, vagy legalább is nem direktben gasztro ajándék. (aki ismeri az eredeti "szakmámat" kitalálhatja)
Remélem nem járok úgy, mint azok, akik egy piramisjátékhoz utolsókként csatlakoznak, és nekem már nem marad senki jelentkező, mert aki akart az már játszik. De azért reménykedem, hogy nem így van!
Akik ajándékot szeretnének tőlem, azoknak az alábbi "szabályokat" kell betartani:

1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.

2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.

3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.

4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis maguk is megajándékoznak három embert.

Természetesen, nem csak gasztrobloggerek jelentkezhetnek, hanem bárki akinek blogja van, és tovább viszi a játékot...

6 megjegyzés:

  1. Egynek jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  2. ok:))
    a neved/címed küld a mailemre (a profilomban megtalálod), és én küldöm az ajándékodat ...valamikor ;)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen8:27

    Kettőnek jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  4. nyugtázva:)) küldheted a címed...

    már csak egy hely kiadó!:))

    VálaszTörlés
  5. Névtelen14:02

    Szia! Jelentkezhetek harmadiknak?

    VálaszTörlés
  6. poc
    ha van blogod, persze! linkeld be ide a blogodat.

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!