Keresés a blogban

Best buy – Csupacsoki…


Akció van a Lidlben! Február 12.- 18.-ig a J.D.Gross, jóminőségű 125 g.-os étcsokoládéit, 230 forintért árulják, ami igencsak jó ár.
Én mint csokifüggő, és csokirajongó, kaptam az alkalmon, és alaposan bevásároltam. Ezt ajánlom mindenkinek, aki hasonló cipőben jár.
A J.D.Gross a legjobb afrikai, közép- és dél-amerikai ültetvényekről származó kakaóbabból készíti a csokoládéit. Már régóta veszem ezeket a csokoládékat, mindegyiket kipróbáltam már, és nagyon beváltak, így nem haboztam, és négy féléből is bespájzoltam két-két táblával. De lehet, hogy még teszek egy kört…




Ezeket vettem:

Amazonas 60% kakaótartalmú étcsoki, az Amazonas környékén termesztett, „Trinitario” kakaófajtából készült.
Kellemes, selymes állagú, enyhén kesernyés ízű, nem túl intenzíven kakaós csokoládé. Süteményekbe, muffinokba, és más csokidarabokkal ízesített édességekbe ajánlom.

Ecuador 70% kakaótartalmú csokoládé, az egyenlítői ültetvényeken termett, „Arriba” kakaófajtából készült.
Az íze robosztusabb mint az Amazonasé, teltebb kakaó zamattal, és utóízében kissé vaníliás felhanggal. Leginkább natúr forrócsokinak, vagy csokoládéöntetnek, és bevonónak, (pl. Sacher torta) ajánlanám

Arriba superieur 81% szintén ecuadori ültetvényről származó válogatott „Arriba superieur” kakaóbabból készült csúcsminőségű csokoládé. Rendkívül intenzív, már-már karcosan kakaós íz jellemzi, halvány kesudiós "mellékízzel", a nyelvünk hátsó részén érezhető, lassan lecsengő, hosszan megmaradó csokoládé zamattal. Leginkább csokoládészószhoz, öntetekhez, és sültek/vadak mártásának ízesítéshez ajánlom.

Trinidad 75 % karibi „Gran Cuova” fajta kakaóbabból készült, melyet a legértékesebb fajták közt tartják számon.
Ez az én kedvencem mind közül. Elképesztően bársonyos állagú, szinte simogatja a számat. Az íze egyszerre enyhe, és mégis intenzív kakaóíz, némi mandulás beütéssel. A kakaóbab aromája bevonja, és uralja az ízlelőbimbókat. Ezt leginkább forró csokoládénak, vagy csak úgy, önmagában fogyasztva ajánlom…
(sajnos ez utóbbi nem akciós, de a 399 forintos áron is nagyon jó vétel)

3 megjegyzés:

  1. Dejó,hogy mondod!Régebben is volt ilyen akció,akkor én is bevásároltam belőlük,nekem is nagyon kellemes emlékeim vannak ezekről a csokikról.És pont jókor jött,mert elfogyott a csokikészletünk:))

    VálaszTörlés
  2. Névtelen19:12

    Ahoj!
    Tegnap küldtem neked egy levelet az itt megadott címedre, megkaptad vagy a spam-ek között landolt?

    VálaszTörlés
  3. Névtelen16:42

    En csak most vettem eszre, hogy becsuszott a sima csokik koze egy madagaszkari piros borssal toltott...erdekes ize van nagyon, egyszer mindenkeppen erdemes kiprobalni. Nem csip, de attol meg jellegzetesen bors izu.

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!