Keresés a blogban

Kreatív blogger…


"Kreatív blogger" díjazott lettem én is. Dulmina lepett meg ezzel, amit nagyon szépen köszönök neki:)
Most kezdhetnék szerénykedni, hogy "én, kreatív?!", de ez képmutatás lenne részemről, hiszen tulajdonképpen nekem ez a „szakmám”, hogy kreatív legyek, anélkül nem is létezik művészet. Hogy a főzésben, vagy a blogolásban mennyire vagyok kreatív, az már lehet egy vita tárgya! :) Köszönöm még egyszer Dulminának a díjat.

Az ezzel járó kötelezettségeimnek is, igyekszem eleget tenni, úgymint:

· kiteszem a logót a blogomba
· belinkelem azt, akitől a díjat kaptam
· megnevezek 5 további blogot, azaz díjazottat
· belinkelem ezeket a blogokat
· értesítem őket a díjról

1. Na nézzük szép sorban. Az első, megvan.
2. Második, pipa.
3. A harmadik, na itt egy kicsit bajban vagyok, mert szinte már mindenki megkapta a díjat, akiket én megneveznék. Sőt, a legtöbben többször is megkapták, ezért fölöslegesnek tartom, hogy tovább halmozzam őket. Így, nem is tudok összeszedni öt bloggert (a gasztro témából nem akarnék kilépni). Átfutottam az általam olvasott gasztroblogokat (nem kevés) és egy olyan blogot találtam, aki még nem kapta meg, pedig mindenképpen ott a helye a díjazottak között. Ez a „Hobbiszakács” blog, aki nevével ellentétben, szerintem nem hobbi szinten űzi a dolgot. Írásai és riportjai, érdekesek, szórakoztatóak, a receptjei nagyon jók, profi szakácsra vallók. Mindig szívesen időzök nála. A többi díjat nem tudom kiknek osszam ki, de fenttartom az "update" jogát, és ha észreveszek egy-egy még nem díjazot bloggert, aki pedig megérdemelné, utólag belinkelem.
4. Negyedik pont, az is megvolt.
5. Ötödik, az is meg lesz.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjadhoz, megérdemelted!

    VálaszTörlés
  2. Névtelen15:41

    Köszönöm szépen! :-)

    A méltatást külön köszönöm. És ha már szóba került, meg szeretném jegyezni azt, hogy kulináris téren (legfeljebb) hozzáértő kibic vagyok. A szakácság ugyanis az egyik legnehezebb mesterség: számtalan különféle ízlést, számtalan alkalommal és állandó színvonalon kielégíteni. És milyen munkakörülmények között! Erre pedig - nagy többségünkkel egyetemben - képtelen lennék.

    Azt szokták mondani, hogy ajánlatos a csúcson abbahagyni! Vegyem célzásnak? Áh, nem... ilyen könnyen nem szabadultok meg tőlem :-)))))

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!