Keresés a blogban

Best buy - Három könyv tízezerért…


Hála loriennek, értesültem arról, hogy az Alexandrában 50%-kal leértékelték a „Szakácsok könyve” című könyvet, amit már vagy egy éve kerülgetek, de eddig mindig sikerült lebeszélnem magam a megvásárlásáról, mégpedig a tizenháromezer forintos ára miatt.
De most már, semmi nem állhatott a kettőnk útjába!
Beviharzottam a legközelebbi boltba, és megvettem. Ráadásul, a leértékelésen felbuzdulva, egyéb könyveket is zsákmányoltam. Íme!

Szakácsok könyve:
Erről a könyvről szerintem nem sokat kell írnom. Akit kicsit is érdekel a főzés, és megfordult már valamelyik könyvesboltban, biztos kezébe vette, és átlapozta már. Alapmű!

Mártások kislexikona:
Ezt a könyvet is nézegetem már egy ideje, mert remek receptek vannak benne. Szinte az összes mártás, alapszószok leírása benne van, ráadásként egy csomó tésztaszósz, salátaöntet, chutney, salsa, pác, stb. A tárgymutatója, könnyek értelmezhető. A receptek témákba szedve, húsokhoz, tésztákhoz, salátákhoz, halakhoz, desszertekhez stb. Jó vétel, érdemes bepróbálni.

Az egytálételek bibliája:
Első belelapozásra, egy kicsit necces volt, mikor azt olvastam, a hozzávalók között, hogy fagyasztott húsgombóc, sűrített gombaleves meg egyebek... Az ilyeneket máskor, kapásból leteszem, de most volt időm és jobban beleolvastam. Több ilyen recept is van benne, de azért jól használható, mert minden ilyet ki lehet váltani „normális” alapanyagokkal. Ezen felül, nagyon jó ötleteket lehet a könyvből meríteni. A kivitelezése is szép, az „egy oldal, egy kép és recept” szisztémával nyomták, amit én nagyon szeretek. Több mint háromszáz oldalas, szép vaskos könyv, remek fotókkal (nem tudom ki, hogy van vele, de én nem szeretem az olyan szakácskönyvet, amiben nincsenek képek, egy kivétel ez alól, a Váncsa könyve), könnyen áttekinthető tárgymutatóval. A receptek elég szűkszavúan vannak megírva, bár ez engem nem zavar, de abszolút kezdőknek nem ajánlom.
Valószínűleg, az lesz a sorsa, hogy kiszemezgetem belőle a receptek nagyját, ötleteket merítek belőle, amiket a gépemre viszek, majd a könyv, elajándékozódik karácsonykor :))

Még valami. Nem nagy dolog, de azért megemlítem, hogy a bazinagy címkét, ami az 50%-os akciót jelzi, könnyedén, egy mozdulattal le lehet szedni a könyv borítójáról. Aki kapargatott már le könyvről, levakarhatatlan, bosszantó kis cetliket vagy árcédulát, ami után többnyire egy összekaristolt borító maradt, az tudja, hogy ez nem is olyan kis dolog, és igazán figyelmes gesztus a bolt részéről.

8 megjegyzés:

  1. Rita20:54

    Jelenleg sehol nem kapható ez a könyv:(:(:(

    VálaszTörlés
  2. Bori17:36

    A Szakácsok Könyve:( Elfogyott az Alexandrában. Legalábbis Budapesten. De esetleg ha hallasz ilyet, hogy valamilyen jó szakácskönyvet valahol jó áron lehet kapni, akkor kiteszed az oldaladra?

    VálaszTörlés
  3. ja, igen. a szakácsok könyve tényleg sehol nem kapható már. nekem is csak egy darabot sikerült még karácsony előtt szereznem valakinek egy eldugott kis boltból. úgy tudom után nyomás sem lesz így ha bárhol találkozol vele vedd meg! vaterán, vagy antikváriumban érdemes megnézni.

    VálaszTörlés
  4. Bori12:02

    Jajajj, nem lesz utánnyomás sem? Én eddig ebben bíztam. Nekem az Alexandrában azt mondták, hogy nem tudják sose egy könyvről biztosra, de mivel nagyon kelendő volt, ezért nem kizárt, hogy lesz utánnyomás. Én még sehol nem sikerült belebotoljak, mindenki kincsként őrzi és nem akarja áruba bocsátani:)

    VálaszTörlés
  5. Névtelen21:22

    újra kapható a szakácsok könyve az alexandrában 6000 forintért!!!

    VálaszTörlés
  6. Jill Norman: Szakácsok könyve c. keresem, fiamat szeretném vele meglepni. Kérem, ha valakinek meg van, értesítsen, előre is köszönöm. (06/209868789)

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!