Keresés a blogban

Az első fügéim


Bár, a szomszédban, és anyám fügefáján már több mint egy hete lehet érett szemeket szedni, az én kis fügefám, még váratott magára. A mai napig. A kicsi, alig egy méteres, két éve ültetett fügefámon megérettek az első termések, és mindjárt hat szemet sikerült szüretelnem egyszerre. Ahogy elnézem, jócskán van még rajta utánpótlás, mert még több tucat kisebb-nagyobb, az érés különböző fázisaiban lévő füge bújik meg a levelek között, és még folyamatosan újabb kis hajtások is jelentkeznek.
Egyenlőre nem gondolkodtam rajta, hogy mit készítsek belőlük, egyszerűen befaltam mindet...

3 megjegyzés:

  1. Egészségedre!

    Az én fügefáim idén tavasszal voltak egy évesek - remélem, jövőre már ezek is megmutatják, mit teremnek :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit irigy vagyok:)))Azon a környéken, ahol élsz, könnyebb...
    Nekem a dézsás fügefám 4-5 évi termés után az idei nyarat már nem élte meg...Nem sikerült az átteleltetése idebenn...
    A kertbe kiültetni meg nálunk semmiképp nem lehetne:(

    VálaszTörlés
  3. dulmina, köszi:)) kétévesen már teremniük kell!:)

    trinity,
    szerintem meg kellet volna próbálnod. kint lehet, hogy több esélye lett volna, mint bent. nálam simán áttelel, de ahol nem ilyen az éghajlat, be szokták takarni a földjét, és az alját szalmával, és úgy simán átvészeli.
    most én a babérfámmal vagyok gondban, hogy ültessem-e ki, és próbáljam átteleltetni...

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!