Keresés a blogban

Konyhai beruházás - tányérok

Beruháztam! Nemrég a metróban jártam, és akciósan, három darabot összecsomagolva (2000Ft.), árulták ezeket a pasztatányérokat. Nem haboztam sokáig, mert már régóta fenem a fogam valami ilyesmire, csak eddig visszatartott az ára (eddig, darabja volt kétezer). Vettem is két pakkot, így megvan egy készlet. Jó nagy, be sem fér rendesen a mosogatógépbe, és a súlya is megvan rendesen, vastag, masszív porcelánból van. Amit mindjárt le is teszteltem, mert a pénztáros felvágta a csomagolást, hogy hozzáférjen a kódhoz, de én ezt elfelejtettem, és mikor a kocsiba pakoltam be a cuccot, egyenesen beborítottam a csomagtartóba az egészet. Egy sem tört össze, pedig jó nagyot estek.






















Ha már lúd… alapon, a kosaramba ugrott egy készlet (6db.), kínai porcelán kanál (700Ft) is, amiken remekül lehet tálalni a kisebb étvágygerjesztő falatkákat, vagy szószokat (és a fotókon is jól mutat).















És, hogy teljes legyen az őrület, vettem két „trendi” szögletes tányért is, egy laposat, és mély levesest (2000 Ft. a kettő), kizárólag az ételfotózás miatt. Nem kicsit kattantam be mi?!:)). De hát mindent a blog látogatóiért, és már kicsit szégyelltem is, a snassz kockás tányérjaimat, bár vannak, akik szerint ez a védjegyem. Mindegy, most újítok…

3 megjegyzés:

  1. Használd őket örömmel, aztán várjuk a sok finomság leírását a blogba! :)
    De azért remélem, néha a kockás tányérok is feltűnnek majd - nekem tetszenek azok is a maguk egyszerűségében...

    VálaszTörlés
  2. Örömmel látom az újabb beruházásaidat:-))
    Sajnos nagyon ritkán látni a blogokban pastatányért, pedig milyen sokan főznek tésztát! (Talán csak én használtam eddig ilyen tányért:-)) Biztos az ára a visszatartó erő, tényleg elég borsosan mérik (vajon miért?), pedig hasznos egy jószág.
    Úgy van, ahogy írod, a jó méretű nem fér be a mosogatóba, kézzel kell elmosni. Én épp ezért nemrég megvettem a harmadik:-) készletemet is, így legalább hétköznapokon nem kell a mosogatással bajlódnom, ráadásul ez a kisebb még salátástálnak is remek!

    A fehérek széleit pedig ki is festheted, nem??:-))

    VálaszTörlés
  3. dulmina
    köszönöm, és biztos előkerülnek még a kockás tányérjaim. ha másért nem, nosztalgiából...:)

    mamma
    én sem nagyon láttam másoknál pastatányért. én már egy éve nézegettem a boltban, de mindig lebszéltem magam. de most örülök, hogy beruháztam. nagyon jó, azóta csak ezt használom. szeretem, hogy könnyen elő lehet melegíten, nem félek hogy elpattan, és tartja is a hőt (márcsak a méretei miatt is), nem hül ki a tészta benne.
    a mosogatógépbe meg csak fektetve fér be...:)))

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!